If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дали работи клапата за вътр./вън. въздух може да видиш като махнеш поленовия филтър (викат му и "филтър за купето"). Този филтър се намира под дясната чистачка, махаш пластмасовия капак под предното стъкло, и гледаш у дупката...
Типична болка е строшено моторче (или по-скоро редуктора на моторчето).
Last edited by chico; d.m.y г., 17:55.
Основание: дублиране в постинга...
Изпод жабката - кликам бутона да върти само вътре и се чуват 4 щраквания през около 2 сек. Звучи като някаква клапа ама затваря ли се, опитва се да се затвори ли, нещо друго ли ли става...
Затова питах при вас дали го има това нещо.
Зад жабката е механизмът за вътрешна/външна циркулация. При мен нищо не се чува, но не съм на 100% сигурен, че работи, а и съм с климатик, не климатроник.
Под жабката са релетата за тази клапа, на мен също ми създава проблеми, отваря и затваря когато си иска, сега е с натиснат бутон и го държа постоянно така за да не ми изпотява стъклата, понеже като го загася става страшно, реално клапата дали е затворена или отворена само тя си знае :д
Не е нормално да щрака. Сигурно се е счупил редуктора - обикновено се чупи някое от колелата. Свали филтъра на купето и погледни какво се случва - мести ли се клапата, или не.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment